Pilleraskar

I min väska har jag en liten pillerask i metall som jag köpt nån gång för länge sedan. Men tyvärr skramlar det väldigt mycket om den när jag har mina huvudvärkstabletter i, och eftersom asken inte är uppdelad i några mindre fack så slås de sönder ibland eftersom de studsar runt och slår i sidorna. Nu fick jag syn på denna lilla pillerask från Koziol, och den borde ju vara perfekt men sina fyra fack. Hittade den på Bluebox där den kostar 69 kronor.

Koziol mintgrönKoziol blåKoziol rosa
Koziol
Foto: Koziol


Har iofs sett en ännu snyggare pillerask, denna från Steltons i:con serie. Men då kostar den också runt 300 kronor. Dock verkar det bara vara ett fack igen, men kanske är det bättre material inuti som gör att pillerna inte slår i sidorna så hårt? Finns på DanskDesign t.ex.


Stelton i:con
Foto: Stelton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback