Inspirationsböcker

Dags att knåpa ihop en liten önskelista till jul, och vanligtvis är böcker inte något som står högt på listan (är ju prylgalen!) även om det alltid uppskattas eftersom jag läser en hel del. Men iår finns iaf några böcker som jag vill ha:

VinterkalasFörst ut är Vinterkalas skriven av Hannu Sarenström. Verkar vara en härlig inspirationsbok för att må bra i mörkret och kylan. Finns på bl.a.
Bokus för 252 kronor inklusive frakt.











Foto: Bokus



ScanDesignAndra boken jag verkligen vill ha är Skandinavisk design av Charlotte och Peter Fiell, en rejäl bok om design. Finns på bl.a. DesignOnline (289 kr) och Designtorget.

 






Foto: DesignOnline


Litet utrymme
Och sist men inte minst Litet utrymme, mycket plats av Terence Conran. Finns även den på DesignOnline (229 kr) och på Bokus (222 kr inkl. frakt)





Foto: DesignOnline


Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

"Vinterkalas" blev jag lite nyfiken på...

Postat av: Purple

Vad bra med lite tips på böcker. Kan vara användbart inför julen.

2006-11-17 @ 11:36:57
URL: http://www.purplearea.blogspot.com
Postat av: Lauritzmerethe

Greetings. This site is so full of information

2010-04-22 @ 07:51:58
URL: http://lauritzmerethe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback