Kohud på golvet?

Jag har tröttnat rätt rejält på den matta vi idag har under soffbordet. Dagens matta är av persiskt stuk, fast lite "diskretare" än vanligt med färger i beige och brunt. Men som sagt - är så trött på den. Och att katten klöser på den hjälper ju inte direkt för utseendet heller...

Så nu är sambon och jag inne på att hänga på trenden med kohud som matta. Har hört att de är "kattåligare" vilket förstås är ett plus. Hittade denna snygga på
Mio, kostar 1950 kronor. Men ska klura lite mer på det och se om det verkligen skulle passa.

kohud mio

Foto: Mio

Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Vi funderar också på en kohud (eller rättare sagt på en matta av ihopsydda kvadrater av kohud) just för att det skall vara lite mer "kattvänligt" (just nu har vi ingen matta alls i vardagsrummet). Har dock bara sett en sådan matta i New York så jag är osäker på om de går att få tag på här hemma.

Postat av: designfreak

Nu är de iofs väldigt dyra, men Springbok har grymt snygga mattor med ihopsydda kvadrater av vad jag tror är kohud.

www.springbok.se

2006-10-25 @ 13:33:31
Postat av: Katten Pejst

Tack för tipset! Skall definitivt gå till Springbok och titta (de har ju mycket andra fina saker också)

2006-10-25 @ 14:22:08
URL: http://kattenpejst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback