Brödboxar i skön retrostil

Två härligt retro brödboxar i klarrött som ju skulle passa utmärkt med min espressomaskin, som också har retrodesign. Men i vårt kök finns tyvärr inte plats för en box, måste flytta till nåt större först...

Men som sagt, när man bor större så kanske man kan slå till!

Den vänstra från Typhoon finns bl.a. på Favoritsaker, kostar där 599 kr plus 59 kr i frakt.
Den högra, Brödlådan Grandy, är från Designtorget och kostar 1095 kr.


TyphoonDesigntorget
Foto: Favoritsaker och Designtorget

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Snyggt! Fast jag kan bara se den från Favoritsaker här hos mig, men bilden kanske kommer på den från Designtorget också.. :)

Trevlig dag!

Postat av: Anki

Snygga synd att de är dyra

2007-04-18 @ 21:28:41
URL: http://sytt.blogg.se
Postat av: cleo

Den vänstra har stått på min önskelista länge. Ursnygg!

2007-04-27 @ 19:06:59
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback