Min balkong

I december skrev jag ett inlägg om att jag tyckte det skulle vara fint med en eller två betongljusstakar (gamla inlägget här) på balkongen. Och nu för några veckor sedan hittade jag faktiskt en riktigt fin betongljusstake i en liten antik- och prylaffär på Rosengatan här i Göteborg.

Affären är helt underbar, heter Atmosphere Antique & Unique och ägarinnan är så himla trevlig. En favoritaffär kan jag säga!

Iaf så kostade den här ljusstaken inte mer än 150 kronor vilket är bra mycket billigare än den jag bloggade om förut (349 kr). Jag är helnöjd med inköpet, gillar dessutom att den är för blockljus och inte för vanliga ljus.

På bilden syns även en lykta som är inköpt på Haga Hem samt en rökelsehållare från Bali. Stenbordet allt står på är en 1600-talsstol från Norra China, ett fynd från en antikaffär i Sydney.

Ha en trevlig helg! Nu ska jag njuta av solen på balkongen.

balkong



















Foto: Privat - designfreak

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mycket fint måste jag säga. Skulle gärna vilja se hela din ballkong..

Postat av: Katten Pejst

Åh, den där butiken har jag bara varit förbi men den har varit stängd då jag varit där. Skall definitivt ta mig dit!

2007-04-17 @ 13:25:21
URL: http://kattenpejst.blogg.se
Postat av: designfreak

Ja, hon har öppet lite udda tider. På lör-sön bara tror jag. Mellan 11 och 15 är ett nog ett rätt säkert kort.

Helt klart värt ett besök!

2007-04-17 @ 14:12:04
URL: http://designfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback