Skagerak förvaringslåda

Jag är barnsligt förtjust i trälådor i "gammaldags" stil. Men tyvärr finns det inte plats i vår lilla lägenhet för en massa lådor. Får bli att vänta tills man köper hus eller större lägenhet. Förutom handdukar och ölflaskor tycker jag det är ursnyggt att ha krukor med t.ex. örter i trälådor. Det gröna mot träfärgen är riktigt läckert!

Fick syn på denna vackra teaklåda från Skagerak, kostar 599 kronor och finns bl.a. på
Dansk Design.

SkagerakSkagerak






Foto: Dansk Design


Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Håller med- jag tycker också om gamla trälådor (fast jag har inga själv)

Postat av: Jon

Trälådor är supersnyggt! Men de borde inte vara så svåra att snyckra själv. Man behöver nog inte ens vara händig =) Lite svårare med "Svenska sockerfabriken"-brännmärket som gamla lådor ofta brukar ha...

2007-04-12 @ 20:49:26
URL: http://www.hemmafixare.se
Postat av: Corneliusdaniela

NICE AND WONDERFUL SITE

2008-08-25 @ 13:10:20
URL: http://corneliusdaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback