God fortsättning!

Ett nytt år har börjat och med är det dags att slänga ut den mysiga men ack så stökiga julen med allt dess pynt.

Jag satt här och funderade på vad våren egentligen för med sig för känslor och för mig är det något av ett lugn och ljus som sprids. Det är grönskan och värmen jag väntar på och även om vi haft en grön vinter hittills så har det ju präglats av mörker och regn. Och julen då förstås... Så ljus och grönt är väl det som jag rent inredningsmässigt tänker på.  

Och så mitt i allt flum så hamnar tankarna på
Cult Design. Det är de vita och det gröna, både i logotyp och i stil som för mig perfekt översätter väntan på våren till inredning. Så här kommer lite inspirationsbilder.

Cult2Cult
Foto: Cult Design

Kommentarer
Postat av: robert

spännande fruktkruka, eller heter det skål, vas är heller inte omöjligt. Kom förbi och kolla vintagemöbler inför våren.
:r

Postat av: Frida

Vad kul att höra! Det ka jag visa de andra på kontoret :)

2007-01-09 @ 12:29:37
URL: http://www.cultdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback