Blommig strömbrytare

Laura ashleyEnligt Aftonbladet är det blommigt som gäller just nu. Och visst, till en viss gräns kan jag tycka att det är snyggt, men ibland blir det bara för mycket.

Fick iaf syn på denna blommiga strömbrytare från
Laura Ashley och funderar på om man inte kan göra nåt liknande själv, med exempelvis kakeldekor och lite pysselhumör? Finns ju en hel del snygga strömbrytare därute, men ofta är de väldigt dyra... Ett ark kakeldekor däremot kostar ju inte många kronor. Och så är det ju lätt att byta/ta bort om man tröttnar!

Kanske skulle någon av dessa kakeldekorer som jag bloggat om tidigare passa?

Vill man istället ha strömbrytaren från Laura Ashley så kostar den £10.00. Laura Ashley finns i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Foto: Laura Ashley

Kommentarer
Postat av: Bodil

Fin. Vanliga strömbrytare är verkligen inte roliga så det är kul när det dyker upp lite roligare alternativ på marknaden.

Postat av: cleo

KUl idé, men jag håller fast vid vanliga vita strömbrytare ett tag till. Om Du gör något av Dina idéer hoppas jag Du visar resultatet på bloggen, det vore jättekul! :-)

2007-05-23 @ 14:22:46
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Helena

Så snygg strömbrytare. Har du några tips på bra sidor där jag hittar fler?
http://www.metrobloggen.se/mindagiverkligheten

Postat av: Amundmonica

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-12-18 @ 08:19:41
URL: http://amundmonica.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback