Mer krukor!

Har ändrat mig nu...Mer krukor!

För ett par dagar sedan skrev jag om den söta krukan från Cult Design som jag äntligen fixat en växt till. Men nu har jag som sagt ändrat mig. Köpte två likadana krukor till och ställde de tre Svärmorstungor i dessa, och så fick Aloe veran en ny kruka, också den från Cult Design (de har ju så fantastiskt vackra krukor!). Den här krukan finns i Viola-serien, en vårnyhet i deras sortiment.

Faktiskt var det sambon som fick välja kruka - och han valde denna. Jättesöt!!! (Och credit till sambon :-)










Foto: Privat - designfreak

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad fina de är, Viola-krukorna!
Ha det så bra.

Postat av: Michaelfreya

Keep up the good work.

2009-12-08 @ 07:47:20
URL: http://michaelfreya.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback