Mina nya blomlådor

För ett tag sedan skrev jag om blomlådor från Ventura som jag tycker är så snygga, men som är ganska dyra. Men så igår, efter några öl på puben, så var jag och sambon på väg hem vid 10-snåret. Och så går vi förbi den där lilla blomstersffären och ser att de har en massa blommor och krukor utanför och att tjejen i affären jobbar fortfarande. Och så ser jag blomlådorna med en lapp på - 50 % rea!!! Så jag kikar in i affären och frågar om jag inte kan få köpa två svarta lådor i mellanstorleken - och trots att de hade stängt så fick jag köpa dem - vilken trevlig tjej!

(Blomlådorna i den lilla storleken kostar normalt 350 kronor styck, eller 650 för två, men nu fick jag alltså två för 325 kronor)

Ventura blomlåda svart
Foto: Ventura


Kommentarer
Postat av: Emilfredrikke

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback