Äntligen!

Vi var nämligen en av de olyckliga som i slutet av förra året köpte en sånhär lampa ur en sändning med felaktiga skärmar - fulla av repor! Och efter detta missöde hos Kartell har det tagit väldigt länge för affären att få in en ersättningsskärm till oss. Men så äntligen kunde vi idag hämta vår nya skärm och ersätta den gamla repiga. Mycket bök helt enkelt med turer fram och tillbaka till affären. Men det var det värt nu när den är på plats (utan repor) :-)
Vi köpte lampan i färgen Sage hos Möbelgalleri Anna som har skött det hela så gott de kunnat, så all heder åt dem.
Foto: Privat - designfreak
Så fin lampan är.Har en likadan själv som hänger i våran matsal.Är så nöjd med den.Tyvärr har min blivit repig.Så var försiktig när du dammar den.KRAM!
Hej! Jag har en precis en sådan lampa. Är så nöjd med färgen. Synd att den är så lättrepad bara. Man får vara försiktig. Samlar damm gör den också. Vi har dammat vår med vatten blandat med lite sköljmedel och torkat med microtrasa. Blev jättebra resultat. Ett litet tips. :)
Ha en trevlig alla hjärtans dag! /Malin
Åh den är superfin. Har en likadan sedan tre veckor tillbaka, och min var också repig när jag fick den. Är det allmänt känt att de hade en repig sändning från Kartell? Ska kanske gå och klaga trots allt, det var t.o.m skador i skyddsplasten.
Glada hälsningar Sofia
Sofia - ja, det var tydligen ett rätt omfattande problem. Vår hade också skador i skyddsplasten. Tycker absolut du ska gå tillbaka med den (eller ring först kanske så slipper du ta ner den i onödan).
Dinka och Malin - tack för varningarna och tipsen! Ska absolut vara försiktig när jag dammar den :-)