Semester!

Så har äntligen semestern börjat. Eller börjat och börjat, den har hållt på en vecka nu... Men snart bär det av till sommarstugan i Stockholms skärgård. Håller tummarna för fint väder och varmt vatten!

I år blir det tyvärr ingen segling med min mamma och styvpappa. Hinner helt enkelt inte med detta vilket förstås känns tråkigt. Även min pappa och styvmamma sticker ut och seglar (fast på östkusten till skillnad från mamma som seglar här på västkusten), och har vi tur kommer de förbi sommarstugan nån dag. Så kanske man får kliva på båten iaf.

Så med mina föräldrar i tankarna så visar jag några bilder på en underbart snygg segelbåt. Lite stor för deras smak kanske (18,6 m lång och 4,3 m bred), men visst tål den att ses på! Och kolla på inredningen - WOW!

Båten heter B60 och är formgiven av
Luca Brenta Yacht Design.

Ha en trevlig sommar allihopa! Vi ses snart igen :-)

Foto: Brenta60

Kommentarer
Postat av: Ulli

Lite skillnad mot mina modellbåtar! Tänk att ha en sådan båt.....



Ha en riktigt skön semester!

Ulli

Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Du har en utmärkelse att hämta i min blogg! Kram Sandra

2008-09-20 @ 02:10:06
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Rebecka

Hittade just hit, vilken fin blogg du har =)

Kram Rebecka

2008-09-20 @ 09:07:45
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback