Försenad födelsedagspresent

Träffade fler familjemedlemmar i helgen och fick då en lite försenad födelsedagspresent... Och precis som alla de presenter jag fick på födelsedagen så var det här en sak jag önskat mig - en Tivoli Audio Model One designad av Henry Kloss - och den är såååå bra! Ljudet är så grymt och jag blev väldigt glatt överraskad när jag såg att det finns Aux - så jag kan spela mina skivor i en gömd cd-spelare och ta ut ljudet i denna. Perfekt!

Tivoli Audio
Foto:
Tivoli Audio


Kommentarer
Postat av: Kocken

Snygg radio
Komplettera den med en CD från Bagaren och Kocken.
www.bagarenochkocken.se

Postat av: Botina

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2009-02-20 @ 12:53:10
URL: http://botina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback