Bordsgrillar

Sommaren närmar sig med stormsteg och självklart ska det grillas! Engångsgrillar i all ära, men jag hade gärna haft med mig en "riktig" grill till parken. Här är två snygga bordsgrillar från Eva Solo och Finnish Design Shop.

Jag gillar nog Eva Solos bäst, och storleken verkar bättre med en diameter på 30 cm (ca 700 cm2). Den andra grillen, CityBoy Picnic Grill, har bara en grillyta på 18x18 cm (324 cm2). Dessutom är priset bättre på Eva Solos grill.

Båda går att få tag på via PID för 1299 kr (Eva Solo) och 1750 kr för CityBoy Picnic Grill. Plus frakt.


Bordsgrillar
Foto: Eva Solo och Finnish Design Shop

Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Funderar på om jag inte sett en liten bordsgrill på IKEA?!

Postat av: cleo

Ha, den där från PID har jag ett inlägg om bland mina utkast, jag tycker den är hur läcker som helst! Idag, när jag läste reklamen i posten, stod det i en av tidningarna att elgrillar är inne i år. Genast blir latmajan i mig glad och tänker att en teflonklädd elgrill som ser ut som en vanligt grill måste vara mycket lättare att rengöra. :-)Men rent estetiskt håller jag på den från PID, helt klart!

2007-05-15 @ 13:51:01
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: cleo

Jag menar alltså den högra, City Boy-grillen. :-)

2007-05-15 @ 13:51:32
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback