Svarta tavlan

Wallies
Hur gör ni?

Själv kör jag med post-it-lappar som jag sätter på ytterdörren när jag behöver komma ihåg något speciellt, som t.ex. att posta ett viktigt brev, att ta med fredagsfika till jobbet, osv. Men det här skulle ju vara perfekt - ett stort svarta-tavlan-klistermärke som skulle sitta som en smäck på dörren.

Peel & Stick chalkboard heter den nya produkten från Wallies som finns att köpa på
Inreda.com. 4 ark på 22,86 x 30,48 cm (som ett A4 ungefär) plus en krita kostar 245 kronor. Finns i fyra olika färger, grå, grön, blå och lila. Gillar nog mest den klassiska gråa färgen.



Foto: Inreda.com

Kommentarer
Postat av: cleo

Jag har en whiteboard innanför källardörren. Jag har en kalender också, men jag glömmer alltid att titta i den, så det funkar inte. :-)

Postat av: Kix

Ja det där är riktigt smart och jag tycker dessutom att det är väldigt snyggt med svarta-tavlan-färg. Hade gärna målat om en dörr eller något liknande med det.

2007-05-28 @ 22:15:33
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: jocke

finns ju speciell färg att köpa som man målar där man vill ha det sen fungerar det precis som en sådan tavla. finns at köpa i dem flesta färgbutiker

2007-06-04 @ 22:46:42
Postat av: designfreak

Ja, färgen har jag sett de måla med i nåt inredningsprogram - verkar ju smart!
I mitt fall skulle dock klistermärket vara bättre eftersom det är på dörren det skulle sitta (jobbigt att måla dörren i en hyresrätt ;-)

2007-06-05 @ 08:33:59
URL: http://designfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback