Spur of the moment(s)

Moments
...ja, så kan man väl kalla dagens impulsköp. Trillade förbi den mysiga affären Klara of Sweden vid Masthuggstorget här i Göteborg. Och några minuter senare hade jag införskaffat ett nytt duschdraperi från Marimekko med mönstret Moments (designer Maija Louekari). Har länge gillar detta mönster och har velat ha det på ena väggen, men tyvärr är trycket för stort för den avsedda platsen.

Men så nu blev det ju en bra lösning genom att ha det i duschdraperiet istället :-)










Foto: Privat - designfreak

Kommentarer
Postat av: Jessic

Om du gillar Marimekko, precis som jag jag :), tycker jag att du ska besöka min blogg.. där jag tipsar om lite vårnytt från just Marimekko.

Förresten, har våren kommit till dig oxå? Här i Karlstad skiner solen och det är helt underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback