Mysigt REA-fynd

Igår strosade jag ner på stan med sambon med avsikt att försöka hitta lite kläder på NK's rea. Precis när vi rejält trötta efter klädshoppingen skulle dra oss hemåt kom jag på att vi väl kunde gå in i en sista butik. I ärlighetens namn var det väl den fjärde "sista butiken", men hur som helst fick jag med sambon in. Och se där om vi inte hittade en stor Pleecefilt från Design House Stockholm till halva priset (ordinarie pris 995 kr). :-)

Jag har ju skrivit tidigare om den lilla svarta filten vi har i samma märke, och nu äntligen har vi inhandlat den stora (140 x 220 cm). Så himla mysig och mjuk filt - perfekt för soffan!

pleece
Foto: Privat - designfreak

Kommentarer
Postat av: Nilla

Härligt!
Jag har en halsduk från det märket som jag gillar!

Postat av: Sandra

Snygg filt! Kolla gärna in min blogg och lägg till mig som länk hos dig. Jag är fortfarande ganska ny på detta med blogg. Hälsningar Sandra

2008-01-15 @ 09:39:55
URL: http://hemochinredning.blogg.se
Postat av: Detsvartataket

Åh vad jag älskar deras saker! Hade också velat ha den filten..

2008-01-27 @ 16:58:17
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback