Aloeväxt

Ibland ska man ha tur... Den här plantan har jag tittat på flera gånger på hos Prinsgatans Blomsteraffär. Men varje gång har jag tyckt att 650 kronor varit för mycket pengar för en sån här växt. De är ju så billiga i Australien... Visst är det löjligt att tänka så - vi är ju inte i Australien nu. Men likförbenat så poppar tankarna upp varje gång.

Hur som helst så hade tjejerna på Prinsgatans Blomsteraffär stor rea förra veckan inför deras sommarstängning. Och där står "min" planta på golvet för 250 kronor! Gissa vem som slog till illa kvickt ;-)

Jag kan verkligen rekommendera denna söta blomsteraffär - de har så snygga växter och krukor (mycket Cult Design). Och deras arrangemang är helt otroliga! Min fina bukett som jag fick av sambon förra året på min födelsedag kommer därifrån.


Privat - designfreak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback