Presenter!

Idag är det min födelsedag och det är inte dumt att mötas av min sambo som ger mig två grymma presenter!

Iittalas All Steel-kastrull formgiven av Harri Koskinen. Detta blir vår andra kastrull i denna serie, har ju Sauteusen sen tidigare.

Och sen den underbara Smiley-skålen i turkost från Eva Solo.

Som grädde på moset står sambon och lagar en lammstek som snart skall avnjutas med ett glas vin till. Och sen jordgubbar och glass till efterrätt! (jag är bannlyst i köket och passar på att blogga lite istället ;-))


Foto: Privat - designfreak

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vilka fina presenter du har fått. Skålen är ju underbar. Hälsningar Sandra

Postat av: designfreak

Ja, det var riktigt lyckade presenter. Sambon avslöjade förstås att han varit inne och kikat i bloggen för idéer... Vilket jag ju är mycket tacksam för! :-)

2008-06-27 @ 17:43:56
URL: http://designfreak.blogg.se/
Postat av: dahlarna

STORT GRATTIS på födelsedagen (en dag efter...)!! Vilka superfina presenter du har fått! Eva Soloskålen har jag suktat efter länge...

Hoppas att din dag igår var toppen & att ehlgen blir mysig!

2008-06-28 @ 07:30:25
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback