Silversmide

I höstas började jag gå en kvällskurs i silversmide. Jag blev fast och har fortsatt även nu på våren. Det är en kurs hos Folkuniversitetet som är 3 timmar i veckan och 5-6 ggr. Man kan även gå en 10-veckorskurs om man vill det.

Hur som helst avslutades vårens kurs för några veckor sedan, och jag tänkte visa vad jag gjort. Vissa saker finns tyvärr inte med eftersom jag gett bort lite presenter ;-) Men här är det som finns kvar här hemma.

Jag kan varmt rekommendera att gå på silversmide - det är så himla roligt. När man är klar på kvällen så längtar man verkligen tills nästa tillfälle. Och kursledarna och kurskamraterna är helt underbara och hjälper till när det behövs. Och framförallt ger de en massa inspiration!


Foto: Privat - designfreak

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Gud vad underbara!

Kram

Postat av: Mari

Det där var riktigt fint! Påminner mig om att jag ska skynda mig att anmäla mig till silversmide i höst igen. Och jag håller med; det är riktigt roligt.

2008-06-15 @ 20:13:05
URL: http://marzipanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback